Який вид зовнішньої реклами вибрати?

Зовнішня реклама необхідна для залучення уваги потенційних покупців. Проходячи повз вашого магазину, вони повинні зацікавитися і зайти всередину. Тільки за допомогою зовнішньої реклами виручка у вашому магазині може зрости в рази, а ваш дохід збільшиться у зв’язку зі збільшенням попиту. Такий вид реклами є дуже ефективним, за допомогою нього можна продавати свою продукцію і повідомляти клієнтам інформацію про продукти або послуги. Витрати на монтаж та виготовлення зовнішньої реклами окупляться досить швидко.

Імідж вашої компанії створюється вивіскою. Якщо вона буде надто яскравою і кричущою, то це відлякає покупців. І, навпаки, сірі і непоказні зовнішні вивіски будуть зовсім непримітні. Робити зовнішню рекламу потрібно продумано, адже від неї залежить успіх вашого підприємства.

Основні принципи вибору зовнішньої реклами

1. Стислість – сестра таланту. Вивіска повинна бути простою і зрозумілою. Перехожі не будуть зупинятися біля кожного завдання і довго читати написи, ви повинні донести до людей інформацію за частки секунди.

2. Хороша колірна гамма. Ваше назва має добре читатися, букви повинні бути чіткими і не допускати різночитань. Екзотичні шрифти можуть бути просто не зрозумілі людьми, а червоні літери на помаранчевому тлі будуть зливатися.

3. Чистота і охайність. Ніхто не буде читати брудні і замурзані літери. Ваша напис має сяяти чистотою, слідкуйте за її станом. Зовнішню рекламу необхідно регулярно мити.

4. Небезпечно – іноземні літери! Перш, ніж використовувати у своїй рекламі іноземна мова, задумайтеся про те, чи зможуть прості люди зрозуміти сенс вивіски. Якщо ви сумніваєтеся в цьому, то краще не використовувати іноземних слів. Літні люди будуть не в силах зрозуміти вас, так і багато молодих людей не знають іноземні мови. Не втрачайте своїх потенційних клієнтів!

Відправити заявку на монтаж зовнішньої реклами

Види зовнішніх вивісок:

• Світлові. Підсвічені лампами, неоновими трубками для чіткого сприйняття. Такі вивіски будуть особливо помітні покупцям в темний час доби.

• Об’ємні букви. Виготовляються з різних матеріалів з підсвічуванням всередині. Використання таких вивісок – це відмінний рекламний хід. Об’ємні літери виглядають презентабельно і красиво.

• Лайт-бокси – це коробки, що світяться (в перекладі з англійської). Конструюються таким чином, щоб у них було рівномірний розподіл світла по всій поверхні. Такий вид реклами дуже поширений і є прекрасним способом заявити про себе.

• Світлодіодні. Застосовуються відносно недавно для залучення миттєвого уваги клієнтів. Ці вивіски дуже яскраві і помітні. Плюсом світлодіодних вивісок є їх економічність. Енергії вони споживають небагато, а виглядають яскраво.

• Неонові. Вони чудово світяться в темряві. Зараз дуже популярні, тому що виглядають шикарно.

• Рекламні банери. Наймасштабніший вид зовнішньої реклами. Можна повісити банер розміром з фасад будівлі! У цього виду реклами є тільки один недолік – він не світиться. Доводиться використовувати додаткові прожектори.

Як правило, всі перераховані вище види вивісок поєднують між собою для більшої ефективності. Наприклад, часто виконують вивіски, поєднуючи лайт-бокси і об’ємні букви з підсвічуванням. Ще не скориставшись послугами, покупець звертає увагу на компанію, запам’ятовує назву. Будь-яка зовнішня реклама, ціни на монтаж якої варіюються в дуже широкому діапазоні, є прекрасним способом продати свої товари або послуги. Найважливішим є правильна організація вивісок, їх яскравість, чіткість і простота.


Залишити відповідь

Ви можете використовувати ці HTML теги і атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>